همراه دانشجو

کد تخفیف 20 درصدی حمایت از آموزش مجازی عبارت است از : majazi99

نظرسنجی سایت

دانشجوی کدام دانشگاه هستید و جزوات کدام سطح تحصیلی مورد نیاز شما می باشد.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 196
  • بازدید دیروز : 687
  • بازدید کل : 2095294

پیوند ها

پروژه روانشناسی بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری


پروژه روانشناسی بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری

پروژه روانشناسی بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری

در این پروژه روانشناسی، تاثیر تشویق در افزایش یادگیری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج این پایانامه روانشناسی نشان می دهد که تشویق نیروها و استعداد های دانش آموزان را به کار می اندازد و استقامت آنها را در کارها زیاد می کند. مقداري توجه وتحسين براي هر كسي مفيد است چون انسان نياز به تاييد واحترام ديگران دارد ومي خواهد در هر كاري كه فعاليت مي كند ديگران كوشش او را قدر بدانند و برايش ارزش قائل شوند.

رسول خدا پايه رفتار با كودكان و نوجوانان را بر محبت استوار كرده وسفارش مي كند كه آنان را گرامي بداريم وبا جايزه اي كه امكان وفايش هست انان را تشويق نمائيم. كودك بايد عمل خوب را بر پايه عمل به وظيفه شخصي واجتماعي وبدون توقع داشتن پاداش انجام دهد ولي والدين به اين عنوان كه او فردي وظيفه شناس است او را تشويق كنند. معلم بايد شاگردان خود را به علم ودانش تشويق نمايد وفضائل ومزاياي علم وعلما را به آنان تذكر دهد ويادآور گردد كه علما ودانشمندان وارثان انبياء وپيمبران ودر پايگاههائي بلند وفرازنده ودرخشان جاي دارند

با توجه به مسائلي كه گذشت در این پایانامه روانشناسی مي خواهيم بدانيم كه چه نوع تشويق اثر مثبت داد و چه نوع آن اثر منفي وآيا تشويق تنها راه موفقيت يك دانش آموزاست ؟ تشويق بايد چگونه باشد آيا به نوع واندازه كاري كه انجام داده مي شود بستگي دارد ؟ آيا واقعا تشويق بيش از روشهاي ديگر مانند تنبيه بر پيشرفت تحصيلي دانش اموزان تاثير دارد؟ تشويق در منزل واز طرف والدين موثرتر است يا از طرف اولياء مدرسه ؟ آيا از طريق تشويق مي توان از نروي يك فرد حداكثر فايده را برد و تمام خواسته خود را بدست آنها (دانش آموازان) برآورده ساخت ؟ و آيا تشويق فردي موثرتر يا تشويق گروهي ؟

سوالات مطرح شده در این پایانامه به صورت نظرسنجی از دبیران پاسخ داده شده و بر اساس پاسخ ها نمودارها و جداول مربوطه تهیه شده است. بر اساس نتایج به دست آمده از تحقیق به سوالات فوق پاسخ داده شده است.

 

برخی از نتایج حاصل از این پروژه روانشناسی به شرح زیر است

تشويق در كلاس براي افزايش يادگيري مناسب است

يكي از عواملي كه موجب جرأت در دانش آموزان براي حل مسائلي مي شود تشويق است

تشويق در حضور دانش آموزان تا حد خيلي زيادي موثرتر از تشويق بدون ديگران است

تشويق در حضور والدين موجب افزايش پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مي شود

تشويق اگر توسط كساني انجام شود كه مورد احترام دانش آموزان هستند تاثير بيشتري خواهد داشت

تشويق كلاسي به تنهايي نمي تواند در پيشرفت درسي دانش آموزان موثر واقع شود

شركت دادن دانش آموزان در مباحث كلامي نوعي تشويق است

تشويق بايد متناسب با فعاليتهاي دانش آموزان وانتظارات آنها باشد


مبلغ واقعی 12,701 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,526 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 927

برچسب های مهم

با هدف ارتقاء سطح علمی و ارائه ی خدمات آموزشی و اطلاع رسانی از آخرین و مهمترین اخبار دانشگاه در خدمت شما هستیم .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما