همراه دانشجو

کد تخفیف 20 درصدی حمایت از آموزش مجازی عبارت است از : majazi99

نظرسنجی سایت

دانشجوی کدام دانشگاه هستید و جزوات کدام سطح تحصیلی مورد نیاز شما می باشد.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 270
  • بازدید دیروز : 471
  • بازدید کل : 2089654

پیوند ها

راهکاری برای برگزاری مطلوب امتحانات پایان نیمسال


با نزدیک شدن به امتحانات پایان ترم ، موج استرس در بین دانشجویان مشاهده میشود. امتحاناتی که برای بسیاری از آنان همانند یک کابوس است و خواب و خوراک راحت را از آنها میگیرد. در این مطلب قصد داریم شما را با دانلود فایل های دانشگاهی که میتواند امتحانات پایان ترم دانشجویان را یاری رسان باشد آشنا کنیم . تا در مدت زمان امتحانات نتایج بهتری کسب کنید.

در سایت دانلود فایل های دانشگاهی شما می توانید به تفکیک موضوعی از قسمت های دانلود جزوات و کتابهای دانشگاهی - پایان نامه- دست نوشته - پروژه - نمونه سوالات - حل المسائل - مقاله - گزارش کارآموزی - پاورپوینت و رسانه های آمورشی بهره لازم را ببرید.

همچنین این سایت در همه سطوح تحصیلی کاردانی- کارشناسی - ارشد – دکتری برای دانشجویان برنامه ریزی خاصی دارد و جهت سهولت تفکیک موضوعی رشته به رشته برای شما در نظر گرفته شده است از جمله رشته های پر محتوا در سایت دانلود فایل های دانشگاهی می توان به مجموعه مدیریت - حسابداری - روانشناسی - علوم تربیتی - اللهیات و حقوق - فلسفه و منطق - علوم اجتماعی - اقتصاد - فنی و مهندسی - علوم پزشکی - کامپیوتر - تربیت بدنی و علوم ورزشی - کشاورزی و منابع طبیعی - ریاضی و آمار - زبان و ادبیات فارسی - زبان های خارجی - تاریخ و فرهنگ - جغرافیا و اقلیم شناسی - علوم سیاسی اشاره نمود.

دانشجویان محترم می توانید با لینک های زیر به سایت دانلود فایل های دانشگاهی و کانال تلگرامی دانلود فایل های دانشگاهی دسترسی داشته باشید .

اگر برای امتحانات خود، با تدبیر برنامه ریزی کنید نه تنها در طول سال، بلکه برای امتحانات هم آماده خواهید بود. هدف انسان به منزله چراغی است که راه را به او نشان می دهد و آن را به مقصود می رساند. برنامه زمانبندی برای دوره امتحانات باید بسیار منطقی و اصولی باشد.

امید است این نوشتار یاری رسان شما باشد.


http://academicfiles.ir

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1064

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

با هدف ارتقاء سطح علمی و ارائه ی خدمات آموزشی و اطلاع رسانی از آخرین و مهمترین اخبار دانشگاه در خدمت شما هستیم .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما